Bestellen en betalen

Heb je iets gevonden op onze website wat je graag wilt hebben of cadeau wilt geven? Bestellen en betalen is bij The Pool Shop eenvoudig en veilig. Je kunt bestellen met of zonder account. Wanneer je een account aanmaakt kan je in de toekomst al je bestellingen inzien. Zodra je een bestelling hebt geplaatst ontvang je de bestelbevestiging en als je bestelling is ingepakt ontvang je de verzendbevestiging met track en trace code.

Stap 1: Product kiezen en bestellen

Je voegt je gekozen product toe aan de winkelwagen door bij het product op de knop "in winkelwagen" te klikken. Wanneer je verder wilt winkelen klik je op de knop "verder winkelen". Wanneer alle producten in de winkelwagen zijn toegevoegd klik je op de knop "Bestellen". Je krijgt dan de winkelwagen overzichtspagina. Alles correct? Klik dan nogmaals op de knop "Bestellen".

Je krijgt een pagina waarin je kan kiezen om de bestelling te plaatsen zonder account, een account aan te maken of in te loggen als je een account hebt. Daarna doorloop je de overige stappen van het bestelproces.

Stap 2: Verzend- en factuurgegevens

In de tweede stap van het bestelproces geef je aan op welk adres je de bestelling wilt laten bezorgen. Je kunt zowel particulier als zakelijk een bestelling plaatsen. Standaard bestel je als particulier. Wil je zakelijk bestellen vink dan het vakje zakelijk aan en vul je bedrijfsnaam en BTW-nummer in.

Vul bij het factuuradres de gegevens in van de ontvangen van de factuur. Automatisch wordt het "factuuradres" gebruikt als "bezorgadres". Dit betekent dat je bestelling automatisch wordt verstuurd naar het factuuradres. Indien je de bestelling op een ander adres wil laten bezorgen vink je het vakje "gebruik alternatief afleveradres" aan. Je kunt nu het bezorgadres invullen.

Stap 3: Verzendopties

Onze pakketten worden verstuurd met PostNL en de palletzendingen met TransMission. De standaardoptie is automatisch aangevinkt. Daarnaast is het mogelijk om je bestelling op te halen.

  • PostNL
  • TransMission

Pakketten worden door PostNL bezorgd in Nederland en België. Indien je niet thuis bent op het moment van bezorging, probeert de bezorger het bij je buren. Wanneer je niet wilt dat het bij de buren afgeleverd wordt kun je dat aangeven. 

TransMission verzorgt de palletzendingen. Producten met grote afmetingen of een hoog gewicht worden verstuurd op een pallet en door TransMission bij je bezorgd. Bij palletzendingen is TransMission standaard aangevinkt als verzendwijze.

Stap 4: Betaalmogelijkheden

We bieden de volgende betaalmogelijkheden aan:

  • iDEAL
  • PayPal
  • Klarna: achteraf betalen
  • Klarna: pay now
  • Bancontant
  • S€PA

Selecteer je gewenste betaalmethode. Na het plaatsen van de bestelling wordt je direct doorgelinkt naar de betaalpagina. Kies je voor een bankoverschrijving dan ontvang je een mail van onze betaalpartner Mollie met onze bankgegevens. 

Let op: betalen gebeurt pas na het plaatsen van een bestelling.

Stap 5: Controleren bestelling

In de laatste stap van het bestelproces vragen we je alle gegevens goed te controleren. Heb je het juiste aantal besteld? Klopt het factuur- en bezorgadres? Alles correct? Klik dan op de oranje button "plaats bestelling".

Na het plaatsen van de bestelling wordt je doorgelinkt naar de betaalpagina.

Bestel- en verzendbevestiging

Na het plaatsen van je bestelling ontvang je vrijwel direct een bestelbevestiging. Zodra je bestelling is ingepakt en verzonden ontvang je een verzendbevestiging met track en trace code. Met deze track en trace code kun je de bezorging van je bestelling volgen. Let op: in de verzendbevestiging wordt ook aangegeven in hoeveel pakketten je bestelling geleverd wordt.

Bestelling wijzigen of annuleren

Onjuist adres, verkeerd product besteld of een dubbele bestelling geplaatst? Dat kan gebeuren! Neem direct contact met ons op via info@thepoolshop.nl. Zolang je bestelling nog niet is verzonden, kunnen we deze wijzigen of annuleren.